1. Promovarea organică Promovarea organică înseamnă atragerea clienților spre site-ul dumneavoastră, de-a lungul timpului, în mod natural. [banner_vap2s] Se mai numeşte şi Marketing organic (Organic marketing). Această metodă diferă deci […]

1. Promovarea organică Promovarea organică înseamnă atragerea clienților spre site-ul dumneavoastră, de-a lungul timpului, în mod natural. [banner_vap2s] Se mai numeşte şi Marketing organic (Organic marketing). Această metodă diferă deci […]
Marketingul conținutului este o parte esențială a unui plan de marketing digital. Acesta ajută corporațiile să ajungă la consumatorii lor țintă, să câștige încrederea clienților și să îmbunătățească vânzările. Cu […]
1. CPC = Cost Per Click Cost Per Click (CPC) = Costul pe click. CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv. [banner_vap2s] Costul pe click mediu […]
Pe măsură ce trec anii, apar mai multe tendințe de marketing digital, necesitând specialiștilor în marketing să rămână la curent cu schimbările constante și să dezvolte noi moduri de comunicare […]
I. Business-to-Business (B2B) Deţineţi o societate comercială sau sunteţi PFA şi căutaţi noi parteneri de afaceri? Înseamnă că sunteţi interesaţi în special de firme şi companii, în scopul unor colaborări […]